_SDB3305.JPG


BRAND MOVIE

GOOSKENS HOUT

Profileer je product- en dienstgerichte organisatie vanuit de merkgedachte. Laad je ‘corporate brand' door de onderscheidende zachte waarden en het DNA van het familiebedrijf tot beleving te laten komen. Dat was ons advies.

Bright blue old school video camera_edit

Gooskens Hout

Een brand movie die verder gaat dan een bedrijfsfilm

Brandmovie / internal branding / employee engagement / concept/ regie / organisatie

“Wij zijn van Gooskens Hout!” Deze interne campagne - gekoppeld aan het merkboek en een nieuwe brand identity - ontwikkelden de Mannen kort na het 150-jarige jubileum. Met de nieuwe (zesde) generatie van het familiebedrijf aan het roer, droegen ook wij daarmee bij aan een nieuw elan. Inmiddels zijn we zo’n tien jaar, tientallen interne en externe events en communicatieproducties verder en horen wij helemaal bij de familie. En met onze ‘blik op de dag van morgen’ bouwen we samen gestaag verder aan het merk Gooskens Hout. Voor de brand movie die we voor het familiebedrijf ontwikkelden, zetten we de toekomstige generaties voor de camera.

Ontwerp zonder titel (51).png
logo-spetters-rgb_edited_edited.png

Gooskens Hout levert ruw en bewerkt vurenhout, variërend van één plank tot volle vrachten. Met een continue voorraad van ruim 50.000 m3 vurenhout is Gooskens Hout de grootste vurenhoutleverancier in de Benelux. Sinds 1863 is het Kempense familiebedrijf uitgegroeid van regionale houtaanbieder tot een solide, innovatieve en duurzame organisatie bestaande uit drie vestigingen en ruim 180 vurenspecialisten annex ‘familieleden’. 

Over Gooskens Hout
Woordmerk_patroon_Ambient_edited.png

BRANDMOVIEfamiliebedrijf IDENTITYteamwork
MERKBELEVINGfutureproof INHOUDverbinding
   

MORGEN BEGON IN 1863

Maak van je product- en dienstgerichte MKB+ organisatie een sterk merk en laat daarvoor de onderscheidende zachte waarden en het DNA van het familiebedrijf tot beleving komen. Dat was ons advies. Voor de traditionele houtbranche maakten we een flinke stap naar voren. De bedrijfsfilm voorbij, produceerden we voor Gooskens Hout een authentieke brand movie.

Nog voordat het script werd geschreven stond vast dat het verhaal van Gooskens Hout verteld zou gaan worden door de nieuwe generatie. Een verhaal over continuïteit, verbondenheid en zorgen voor elkaar.  Samen met GiG-Filmproductions werkten we het script en storyboard uit. Kinderen en kleinkinderen van medewerkers en (oud) directie-leden werden gescout voor de filmrollen. Op twee zomerse dagen draaide de camera op het weiland naast de productielocatie in het hart van Hoogeloon. Daar waar het verhaal van Gooskens Hout in 1863 begon, verrees een door de kids gebouwd houtdorp. Onder het toeziend oog van alle medewerkers en kinderen gaat de vlag in top: “Wij zijn van Gooskens Hout!”

logo-spetters-rgb_edited_edited_edited_e
Het event

Kippenvel en een staande ovatie tijdens de filmpremière voor de hoofdrolspelers in de tot mega-bioscoop omgebouwde productielocatie. En een extra aangewakkerd gevoel van trots onder de medewerkers. Als echte ambassadeurs delen de collega’s het familiegevoel met de branche en houtwereld. Zoals het hoort, van binnen naar buiten.

"Ook de mannen zijn van Gooskens Hout. Sinds 2013. En wat ons betreft nog tot in lengte der jaren."

Gooskens Hout premiere film verslag (116).jpg
Wavy 3D Net_edited_edited_edited_edited.

...................
..................