OPENINGSCAMPAGNE RABOBANK ROOSENDAAL-WOENSDRECHT

Opdrachtgever:

Rabobank Roosendaal-Woensdrecht

Opdracht:

Officiële opening   

Productie:

Concept & Strategie
Overall organisatie opening & familiedag

Samenstelling & regie plenaire programma

Productie content en clips            

Het oude bankgebouw werd hernieuwd en kreeg een nieuwe functie binnen de dienstverlening en het pallet aan (digitale) servicekanalen van Rabobank. Door middel van een door de mannen geproduceerd animatiefilmpje werd dit gepresenteerd aan de relaties tijdens het plenaire openingsprogramma.

Organiseer de officiële opening van het hernieuwde kantoor, zo luidde de opdracht. Mannen van Rijnland greep dit kansrijke momentum aan voor de ontwikkeling van een campagne waarmee de bank de bijzondere verbondenheid met haar leden, relaties, het werkgebied en haar medewerkers zou onderstrepen. De zonnewijzer uit het logo zou een lange weg door het werkgebied afleggen. Op symbolische wijze werd de 'frisbee' tijdens het plenaire programma in de bank opgevangen. De cirkel van verbondenheid was daarmee rond, en de opening van Rabobank Roosendaal-Woensdrecht een feit.

Vind ons op LinkedIn en volg ons op social media!

  • White LinkedIn Icon
  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon

Mannen van Rijnland - member of City of Imagineers

Bel ons:  +31 (0)76 5710019